Το Σάββατο (1/2) έλαβε χώρα η πρώτη ημέρα της 11ης ΕΞΠΟΤΡΟΦ, μία από τις κορυφαίες Β2Β εκθέσεις τροφίμου και ποτού για επαγγελματίες στην Ελλάδα. Η έκθεση συγκέντρωσε καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίοι μοιράστηκαν πολύτιμες συμβουλές, τάσεις της αγοράς και στρατηγικές για την ανάδειξη και την εμπορική επιτυχία των ελληνικών προϊόντων.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η ομιλία του CEO της Wonderlab Productions, πρόεδρου επιτροπής ελληνοκινεζικής επιχειρηματικής ανάπτυξης και δημοσιογράφου, Σταύρου Μονεμβασιώτη. Το θέμα της ομιλίας ήταν: «Η Κίνα ως ευκαιρία: Εξαγωγικές προοπτικές για μικρούς παραγωγούς», η οποία τράβηξε το ενδιαφέρον των επισκεπτών και ανέδειξε τις δυνατότητες που προσφέρει η κινεζική αγορά στους Έλληνες παραγωγούς.
Ξεκινώντας την ομιλία του, ο Σταύρος Μονεμβασιώτης, παρουσίασε τις κατηγορίες προϊόντων που έχουν ζήτηση στην κινεζική αγορά, όπως το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, το κρασί, τα ζυμαρικά, ακόμα και οι τρούφες.
Αναλυτικά στο ακόλουθο βίντεο:
Επεσήμανε, επίσης, ότι η εξωστρέφεια προς την Κίνα συνοδεύεται από σημαντικές προκλήσεις. Μεταξύ αυτών, η σωστή επικοινωνία καθώς οι Κινέζοι δεν μιλούν αγγλικά, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και η ασφάλεια προϊόντων και συναλλαγών.
Αναλυτικά στο ακόλουθο βίντεο:
Διάβασε ακόμη:
Έρευνα: Στρατηγική αναγκαιότητα οι πρακτικές ESG
Ακολούθησε το makeyourway.gr στο Google News