Επικαιρότητα

ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC: Γρήγορα αλλά όχι βιαστικά κινείται στη νέα εποχή

Οδυσσέας Παπαδόπουλος CEO ΜΑΚΒΕΛ

Μέσα από τις προκλήσεις, γεννιούνται ευκαιρίες — και η ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC το απέδειξε έμπρακτα. Αντιμέτωπη με τις αναταράξεις των τελευταίων πέντε ετών στον ενεργειακό τομέα, στις τιμές των σιτηρών και των πρώτων υλών, αλλά και στο εργασιακό περιβάλλον, η εταιρεία δεν περιορίστηκε στην αντιμετώπιση των δυσκολιών. Αντίθετα, τις αξιοποίησε ως εφαλτήριο για εξωστρέφεια και καινοτομία. Όπως ανέφερε ο CEO κ. Οδυσσέας Παπαδόπουλος στο 3rd Industry 4.0 Summit, η ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC άνοιξε νέους δρόμους συνεργασίας και διείσδυσης σε αγορές που αναζητούν ζυμαρικά υψηλής ποιότητας, πέρα από την «ιταλική» ταυτότητα. Παράλληλα, επένδυσε και στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας μια νέα σειρά ζυμαρικών Χαμηλού Γλυκαιμικού Δείκτη, προσαρμοσμένη στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Ο κ. Παπαδόπουλος, σε ερώτηση του συντονιστή για τον τρόπο που πρέπει να λαμβάνονται οι αποφάσεις, τόνισε ότι στη ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC η διοίκηση επιλέγει να «ακούει» τις προτάσεις των ανθρώπων της που αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα και γνωρίζουν τις ανάγκες της, ώστε να συμμετέχουν στις αποφάσεις για επόμενες κινήσεις και επενδύσεις, πάντα σύμφωνα με τις αρχές που χαρακτηρίζουν την επιχείρηση και το ρυθμιστικό κανονιστικό πλαίσιο που υφίσταται. Επίσης, δίνεται από την επιχείρηση μεγάλη βαρύτητα στη σημασία των soft skills για το σύνολο των εργαζομένων και την ανάπτυξη τους στα άτομα που αποτελούν τη διοικητική της ομάδα.

Η ανάπτυξη ειλικρινών σχέσεων με το λιανεμπόριο και τις μεγάλες αλυσίδες, οι σταθερές αξίες και η «τίμια» τιμολογιακή πολιτική, έδωσαν στη ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC τη δυνατότητα να αναπτύσσεται πιο γρήγορα από την υπόλοιπη αγορά των ζυμαρικών στη χώρα, έχοντας κατακτήσει μερίδιο 30% τόσο με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όσο και με το brand ΜΑΚΒΕΛ.

Το τρίπτυχο Βιωσιμότητα, Καινοτομία, Εξωστρέφεια με επίκεντρο τον άνθρωπο αποτελούν τη στρατηγική, που ακολουθεί την Αποστολή και το Όραμα της εταιρείας, όχι στα χαρτιά αλλά στην πράξη και τα οποία την φέρνουν πιο κοντά στην κοινωνία και τους ανθρώπους. «Κινούμαστε γρήγορα αλλά όχι βιαστικά», τόνισε χαρακτηριστικά, ο κ. Παπαδόπουλος.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου οργανώθηκαν (16) one-to-one συναντήσεις, με σκοπό operational συζητήσεις για συνεργασίες σε διάφορα επίπεδα προμήθειας υλικών και υπηρεσιών, αλλά και την ανταλλαγή απόψεων και την εμβάθυνση σε θέματα AI, κυβερνοασφάλειας, του ρόλου του IT στην ευρύτερη λειτουργία της επιχείρησης, και τέλος των ευκαιριών που δημιουργούνται με τα νέα τεχνολογικά μέσα.

Διάβασε ακόμη: ΜΑΚΒΕΛ: Νέα σειρά ζυμαρικών Χαμηλού Γλυκαιμικού Δείκτη για υγιεινές επιλογές χωρίς θυσία στη γεύση

Ακολούθησε το makeyourway.gr στο Google News