Πρόσωπα

Ήρθε η ώρα να γνωρίσεις τα μαγαζιά της γειτονιάς σου δε νομίζεις;

τα μαγαζιά της γειτονιάς

Στηρίζω τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της γειτονιάς μου, στηρίζω τα προϊόντα τους!

Με αφορμή την εξάπλωση του κορωνοϊού που μαστίζει εδώ και λίγους μήνες σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που θα επιφέρει, ο ιδιοκτήτης του δημοφιλούς παντοπωλείου της Θεσσαλονίκης, Olicatessen, Αλέξης Στεφανίδης δημιούργησε μια νέα καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Γνωρίζω τα μαγαζιά της γειτονιάς, γνωρίζω τα προϊόντα!».

Το μήνυμα του Αλέξη

«Πάμε να γνωρίσουμε τα μαγαζιά της γειτονιάς;

Υπάρχει μια μερίδα ανθρώπων, αρκετά μεγάλη, που έχει επιλέξει το επάγγελμα που κάνει. Έχουν στραγγίξει το δικό τους αίμα για μελάνι, για να ξεκινήσουν να γράφουν χιλιόμετρα σε αυτό που αγαπάνε.

Έχουν αποφασίσει ότι εκτός από δουλειά δουλειά δουλειά, αυτό που κάνουν, το κάνουν από αληθινή αγάπη, ότι είναι ο μοχλός, που τους εκτοξεύει στα όνειρα της φαντασίας τους, ότι αυτή η άμεση ειλικρίνεια για να προσφέρουν τα καλύτερα, είναι μόνο για να έχουν επιτάχυνση στη δημιουργική καθημερινότητα τους.

Ναι. Με πολλές αντίξοες συνθήκες.
Ναι. Με χιλιάδες εργατοώρες την ημέρα, να στύβεις το κεφάλι σου να μπορέσεις να βγάλεις υλικό για τώρα, αύριο και μέλλον.
Όμως πάντα στο τέλος της μέρας, με χαμόγελο και ταπεινότητα, βρίσκουν το λόγο, για να ξεκινήσουν την επόμενη μέρα ακόμα καλύτεροι.

Τέτοιο είναι και το σινάφι μου. Το λέω σινάφι μου, γιατί πλέον είμαι 8 χρόνια στο χώρο, με πολλές δραστηριότητες. Το σινάφι μου δουλεύει σκληρά.
Πρώτη φορά το αντιλαμβάνομαι, δε πέρασε ποτέ από το μυαλό μου, ότι δουλεύει τόσο σκληρά. Ότι μπορεί κανείς να δουλεύει και λιγότερο. Δε γνώρισα λιγότερη δουλειά. Γνώρισα αυτό. Όμως αυτό το σινάφι, έχει πει ΝΑΙ, μεγάλο ναι, στη δημιουργικότητα. Έχει βγάλει τα αυτιά από το κεφάλι και ακούει από τον παλμό του κόσμου του.

Το σινάφι μου είναι μικροί παραγωγοί, παντοπωλεία, κρεοπωλεία, μανάβικα, ατομικές επιχειρήσεις, εστιατόρια, καταστήματα τροφίμων, μικρά μαγαζιά, ζαχαροπλαστεία και ότι σχετικό. Δοκιμάστε τα, ψάξτε τα. Θα εκπλαγείτε με το χαμόγελο τους, την ευγένεια τους, την καλοσύνη τους, τα καλύτερα προϊόντα τους.

Ποιος είναι ο πραγματικός σκοπός της καμπάνιας;

Η ανάδειξή τους!

Αγαπάμε και τα σούπερ μάρκετ, αγαπάμε και τις βιομηχανίες, όλα καλά είναι και καλώς υπάρχουν. Αυτά όμως τα μαγαζιά και οι παραγωγοί, είναι αναγκαία να υπάρχουν στη ζωή μας. Ισο-μοιράζουν την πίτα της οικονομίας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Έχουμε τώρα όλοι την ευκαιρία να συμμετέχουμε στη μοιρασιά. Αναδείξτε τους άριστους. Τώρα πριν μπουν λουκέτα, γιατί κοντοζυγώνει για πολλούς. Και μετά τη κρίση του ιού, κρατήστε τους στη ζωή σας. Το σινάφι μου, θα σας ανοίξει νέα παράθυρα, χορτάτα από το παράλογο. Και αν κάνει λάθος σε κάτι το σινάφι μου, δώστε του δεύτερη ευκαιρία. Είναι σίγουρο πώς αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία, πόσο μάλλον όταν κάνει τόσο κόπο να σας υπηρετήσει.
Αυτό το σινάφι χρειάζεται στη κοινωνία μας, είναι η ραχοκοκαλιά της οικονομίας.
Χωρίς αυτό δεν υπάρχουμε.
Χωρίς εσάς, δεν υπάρχει το σινάφι μου.»

olicatessen

Γιατί αλήθεια αγαπητέ μου αναγνώστη πόσο καλά γνωρίζεις ή για να το πω σωστά πόσο στηρίζεις τις προσπάθειες του γείτονα;

Μάλλον τις έχεις ξεχάσει τα τελευταία χρόνια και είναι χρέος σου/μας να τις ξαναθυμηθείς/ούμε. Ειδικά τώρα, έστω κι αν στάθηκε αφορμή ένας ιός. Ποτέ δεν είναι αργά. Ο διπλανός σου, ο πατέρας σου, ο φίλος σου κι αυτός ο άγνωστος που δεν πλησιάζεις αν δε στον προβάλει κάποιος «influencer» – όπως το λέμε σήμερα – σε χρειάζεται για να μπορεί να μεγαλώσει τα παιδιά του, για να συνεχίσει να σου καλύπτει ανάγκες ώστε να τις χαίρεσαι εσύ με όποιο τρόπο επιθυμείς.

Πως μπορείς να γίνεις μέρος της καμπάνιας;

Όλο το επόμενο διάστημα μαζεύεις υλικό για να προβάλλεις τις ιστορίες των επιχειρήσεων της γειτονιά σου στα social media που διαθέτεις. Ακολούθησέ τα και δείξε στους φίλους σου εκείνο το παντοπωλείο με την αγαπημένη σου ελληνική σοκολάτα, εκείνο το μαγαζάκι με τα χειροποίητα κοσμήματα, ανέδειξέ τα απλώς με μια κοινοποίηση.

Κι αν δεν γνωρίζεις πολλά γι’αυτά φωτογράφισε τα, ενώ κάνεις τον απογευματινό περίπατο (ελπίζω με όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας δεν σε προτρέπω σε καμία περίπτωση να βγεις έξω, αλλά αν βγαίνεις και περπατάς είναι μια καλή αφορμή) και φτιάξε λίστα για το πέρας της καραντίνας. Ακόμη αντί να επισκεφτείς το σουπερ μαρκετ, γιατί δεν επιλέγεις αυτή τη φορά το πιο κοντινό σου παντοπωλείο, που ξέρεις μπορεί να ανακαλύψεις ελληνικά προϊόντα που δεν ήξερες καν.

Τέλος, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ακόλουθα hashtag για να γνωρίσουν κι άλλοι τα μαγαζιά της γειτονιάς σου και τα προϊόντα τους, καθώς να ανακαλύψεις κι εσύ μαγαζιά που δεν γνώριζες για την ύπαρξή τους.
#Thinkglobal #actlocal #supportlocalbusiness

zorbabook