Για να προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση σε νέους με αναπηρία
Για μία ακόμη φορά η ελληνική εταιρεία «Γρηγόρης» δείχνει την κοινωνική ευαισθησία και ενσυναίσθησή της μέσα από ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που σχεδίασε, με στόχο να προσφέρει κοινωνική και εργασιακή ένταξη σε νέους με αναπηρία.
Για την επίτευξη αυτού του φιλόδοξου στόχου, ο Γρηγόρης λανσάρει ένα κοινωνικό προϊόν…για καλό σκοπό! Πρόκειται για τη νέα μπάρα με πρωτεΐνη και μαύρη σταφίδα, Γρηγόρης – School Synergy Snacks, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες που λάβαμε από την εταιρεία, παράγεται στην Ελλάδα από προμηθευτή της, και συσκευάζεται από νέους με αναπηρία. Με τον τρόπο αυτό, ο Γρηγόρης και η School Synergy Snacks εντάσσουν τους νέους ισότιμα στην αγορά εργασίας και γίνονται αρωγοί στο όνειρό τους για βιοπορισμό.
Μπάρα Γρηγόρης – School Synergy Snacks
Η μπάρα Γρηγόρης – School Synergy Snacks, είναι ιδιαίτερα ποιοτική και γευστική, με υψηλή διατροφική αξία, υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών και χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Η συσκευασία της είναι μοντέρνα και γεμάτη χρώματα και αποτυπώνει την αισιοδοξία και τη χαρά που προσφέρει στους νέους.
Ποια είναι η School Synergy Snacks
Πρόκειται για μία Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Ένταξης Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (Κοιν.Σ.Επ.), που έχει στο επίκεντρο την επαγγελματική αποκατάσταση νέων με νοητική αναπηρία και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές.
Υλοποίηση & δυσκολίες
Σύμφωνα με στελέχη της Γρηγόρης, η υλοποίηση αυτής της μοναδικής δράσης δεν ήταν εύκολη. Συγκεκριμένα αναφέρουν: «Οι δυσκολίες ήταν πολλές, από την αρχή μέχρι το τέλος. Από το να βρούμε ένα εξαιρετικό προϊόν που θα αρέσει στους καταναλωτές, τον τρόπο για να αποδίδονται οι αμοιβές στους ανθρώπους, την εκπαίδευση των νέων στη διαδικασία της συσκευασίας, να δημιουργήσουμε τις υποδομές για τα logistics και πολλές άλλες. Αυτό που έχει σημασία είναι το ότι τις ξεπεράσαμε όλες, αφενός γιατί το θέλαμε πολύ και αφετέρου γιατί η τεχνογνωσία της School Synergy υπήρξε σημαντική και ουσιώδης».
Σχέδια για το μέλλον της δράσης
Στη συνέχεια της επικοινωνίας μας και στην ερώτηση αν υπάρχουν σχέδια για το μέλλον της δράσης και την επέκταση αυτής της προϊοντικής σειράς, οι ίδιοι απάντησαν: «Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε το πρόγραμμα αυτό, απασχολώντας ολοένα και περισσότερους νέους με αναπηρία. Με κάθε αγορά μπάρας, οι καταναλωτές θα γίνουν αρωγοί σε αυτή μας την προσπάθεια. Πρόκειται μία πολύ σημαντική δράση για εμάς και σε αυτό το πλαίσιο θα εξετάσουμε εν καιρώ επέκταση αυτής της προϊοντικής σειράς»
Που μπορείς να τη βρεις
Διατίθεται αποκλειστικά σε όλα τα καταστήματα Γρηγόρης και online στο gregorys.gr ή το Gregory’s e-order app. Με κάθε αγορά μπάρας οι καταναλωτές προσφέρουν την αγάπη τους στους νέους και συμβάλλουν ουσιαστικά σε αυτή την εξαιρετική προσπάθεια ένταξής τους στον επιχειρησιακό στίβο.
Ο Γρηγόρης πιστεύει σε μια κοινωνία ισότητας και δικαιοσύνης και θα υποστηρίξει με όλες του τις δυνάμεις αυτή την πρωτοβουλία, με στόχο την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού.
Διάβασε ακόμη: LEGIT: Το νέο espresso brand που ξεχώρισε στο Athens Coffee Festival
Ακολούθησε το makeyourway.gr στο Google News